C2P : PAZNOKCIE

Hej ! :D 
Dziś mam dla was kolejnego posta z serii odliczania do studniówki. Tym razem chciałam napisać krótko o lakierze do paznokci jaki nabyłam wczoraj :D Ogólnie uważam, że jest szał ciał i dyskoteka :D Mam już drugi lakier z kolekcji Holiday i strasznie kocham te piaskowce ;) Długo się trzymają, nie przeszkadzają w codziennych obowiązkach takich jak zmywanie czy kąpiel. Trochę trudniej je zmyć ale ja nie widzę ogromnego problemu. Utwardzają płytkę paznokcia przez co paznokcie się nie wyginają i są mega sztywne ;) No i w tym wypadku ten przesłodki brokat :D

Oczywiście mowa o :



Co sądzicie ? :D
Będzie też post makijażowy tylko, że jeszcze nie wiem czy pojawi się w dzień studniówki, czy może już po xD W ogóle nie wiem co mam wymyślić na tych powiekach... Może ktoś ma jakieś pomysły ? :D

Marcepanek

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. Śliczny, bardzo podobają mi się takie lakiery :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja u mnie odkryłam lakiery golden rose ale bojebsie wejść tam bo u mnie się zawsze patrzą na mnir jak na nienormalna :D gdzie kupiłaś takii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dlaczego patrzą na Ciebie jak na nienormalną ? :D
      W moim mieście w galerii. Od niedawna pojawiła się wysepka Golden Rose ;)

      Usuń
  3. Na imprezę jest w sam raz :) muszę go mieeeeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi to być bardzo dobry lakier jeśli utwardza płytkę paznokcia. Wielki plus dla niego. I ten śliczny brokat. *.*

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie gdy on w pełni zastygnie przy dwóch warstwach to praktycznie jest nie do zdarcia :D
      Dopóki nie potraktujemy go zmywaczem ^^
      Istne szaleństwo :D

      Usuń
  5. Nominuję Cię do LBA! :) Reszte dowiesz sie na moim Bogu :)
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń