Happy New Year !

Hej! Witam was wszystkich w moich skromnych progach! :D Wiem, dawno nic nie pisałam i w sumie już troszkę zapomniałam jak to jest prowadzić bloga. Na wstępie chciałabym podziękować za te ponad 14 tysięcy wyświetleń. Może niektórym będzie się wydawać, że to mało ale ja cieszę się jak dziecko tą liczbą ;) 

Dobrze, ale co dzisiaj? Właściwie to nie mam żadnego pomysłu na posta ale miałam ochotę coś napisać. Z okazji tego, że mamy już 2015 rok, chciałabym wam wszystkim życzyć dużo szczęścia i miłości, oby ten rok był lepszy od poprzedniego, by postanowienia noworoczne, które sobie już zaplanowaliście bądź dopiero zaplanujecie, udało się zrealizować. Spełniajcie swoje marzenia, bo to w życiu najważniejsze. 

Chciałabym też tak troszkę podsumować rok 2014. Nie mogę narzekać na to, że był zły. Chyba najwięcej się działo w moim życiu i  szkoda, że się skończył. Studniówka, zakończenie technikum, matura, egzamin zawodowy, wakacje we Wrocławiu, studia na Politechnice w Lublinie, moja miłość, która będzie ze mną na dobre i na złe. Jeszcze niedawno tak bardzo przez to płakałam ale w końcu dotarło do mnie, że w życiu nic nie dzieje się przez przypadek. Wraz z niepowodzeniami z czasem dostajemy nagrodę od losu. Piękne jest to, gdy w końcu to dostrzegamy. Starzejemy się, czas upływa. Nie ma tak naprawdę czasu na to, żeby zastanawiać się co by było gdyby. Trzeba brać życie takim jakie jest i akceptować to.  

Nie wiem czy będę wracać tu regularnie. Jeśli ktoś podsunie mi jakiś pomysł to go wykorzystam i napiszę. Może sama się czymś zainspiruję. ;) Spodobała się wam seria C2P czyli odliczanie do studniówki. Jestem tą szczęściarą i mogę przeżywać studniówkę też  tym roku. Jeżeli już będę wiedzieć w tym pójdę i jak to będzie wszystko wyglądać to być może reaktywuję serię.
Co wy na to ?

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego wieczoru. Buziaaakii :*


Marcepanek

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Nie żartuj sobie tylko powracaj, na dłużej. No nawet ja wytrzymałam, wierzę w Ciebie.
    Mam nadzieję, że wpadnie ci do głowy jakiś pomysł na blog.

    OdpowiedzUsuń