C2P : DODATKI

Hejoooo ! :D 
Nie wiem czy wiecie ale... zostały mi 3 dni do studniówki. 
Stresik coraz większy ale daję radę ;)
 To jest trzeci post od końca, ponieważ kolejne dwa będą o tym co warto zabrać do torebki oraz moja sukienka + makijaż. Miałam bardzo dużo pomysłów jakie by tu dodatki dobrać do czarnej sukienki i czarnych butów. Jakby nie patrzeć, do tego koloru pasuje wszystko. 
Zdecydowałam się na najnormalniejsze w świecie srebro.
 Skoro moje paznokcie będą jak srebrna kula dyskotekowa, stwierdziłam, że najlepiej dodam coś w ten deseń. Tę śliczną kolię dostałam od mojej babci. Jakaś super zabytkowa kolia, mmm to jest to ! ;D Pierścionek kupiłam w CCC ostatnio, kolczyki też od babci ^^.  
A czymże byłaby studniówka bez naszej szczęśliwej podwiązki ? :D
 No oczywiście niczym ! ;) Podwiązka została uszyta specjalnie pod mój rozmiar na zamówienie ;)
 Zapraszam was teraz kochani do zdjęć i to by było na tyle. 








Buziaaakiii :*

Marcepanek

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Ejj fajne babcia rzeczy miała! :D Kolczyki wyglądają jak szyszki :D Wybacz takie było moje skojarzenie ale są ładne ;). Czekam na ostatnie posty no i połamania nóg na polonezie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ? Ja nie wiem skąd takie ładne :D A tak, koledzy z klasy też tak stwierdzili, że jak szyszki :D
      Nie dziękuję, nóg nie można połamać :D

      Usuń
  2. Śliczne dodatki :) Bardzo podoba mi się pierścionek :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* W CCC fajne rzeczy można było kupić jak były te promocje ;)

      Usuń
  3. Czekam na sukienkę! :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń